To search

Home › Odchudzanie bez diety

Odchudzanie bez diety

Wszyscy pragniemy dobrze prezentować się i zwracać uwagę idealną sylwetką.

Myśląc o urlopie i zwiewnych kreacjach pomału rozpoczynamy denerwować się - czy uda nam się schudnąć do czasu rozkosznego lenistwa na plaży? Dodatkowo odchudzanie nie kojarzy nam się dobrze.

Na szybko zaczynamy weryfikację łatwiejszych metod – tenże etap może jakiś czas zająć.

Finalnie, kiedy wykorzystamy wreszcie wszelkie możliwe” 100 % pewne” metody, takie jak: cudowne wymyślone pigułki, posty kończące się omdleniami i błyskawicznym efektem jo-jo, medycynę niekonwencjonalną a także modły, możemy zacząć poszukiwanie prawdziwie skutecznego rozwiązania dla siebie. Co wybrać? Dieta wstępna, aktywność fizyczna w fitness klubie + codzienne rozważne odżywianie! Brzmi strasznie? Nie ma przesłanki do obaw.

Przyzwyczajanie do nowego trybu funkcjonowania pochłonie nam miesiąc- przedstawione prognozy przytaczają lekarze specjaliści odnosząc się do przeprowadzonych badań.

Choć wydaje się to całkowitą rewolucją, nadal jawi się rozsądniej niźli akupunktura w dążeniu zatrzymania łaknienia, prawda? Oprócz spadku masy wprowadzając taki plan zwiększymy wydolność naszego ciała, zmniejszymy podatność na infekcje, zwiększymy siły witalne i wigor oraz cofniemy proces starzenia się.

Wspomniana wcześniej wprowadzająca kuracja jest bardzo ważna. Nie chodzi jedynie o niższą kaloryczność spożywanych pokarmów, ale także o dobranie komponentów tak, aby zadziałały detoksykująco.

W tym okresie potrzebne jest spożywanie większej ilości celulozy.

Naszym dążeniem jest oczyszczenie jelit i żołądka, w którym przez długi czas zbierały się resztki pokarmowe niskich jakościowo wyrobów spożywczych, pozostałości antybiotyków i innych szkodliwych substancji, które w formie złogów systematycznie zatrzymują poprawne funkcjonowanie przewodu pokarmowego.

W jelitach statystycznej jednostki jest ok 5-6 kg takich pozostałości.

Fascynaci tzw.

śmieciowego jedzenia i zupek błyskawicznych są w stanie uzbierać aż do 15 kg. Ratunkiem jest tutaj skomplikowany i mało komfortowy zabieg lub kompletne odtrucie. Dodatkowymi korzyściami są: poprawa stanu skóry, włosów oraz paznokci. Kolejnym podpunktem na ustalonej liście będzie siłownia. Należy udać się do takiej, która nie licząc dobrych poleceń oraz nowoczesnego sprzętu może poszczycić się również wysoko wykwalifikowaną kadrą trenerską. To właśnie oni powiedzą nam jak wybrać właściwy dla naszej wydolności harmonogram ćwiczeń. Nie wolno przecież na swoją odpowiedzialność rozpocząć szaleńczej nagonki za wymarzonym wyglądem, przez pierwszy tydzień nadwyrężając skutecznie muskuły i stawy. Rozsądny i profesjonalny harmonogram powinien brać pod uwagę nasze możliwości fizyczne, ew. schorzenia i obostrzenia medyczne. Ważne jest aby ustalić co chcemy uzyskać. Czy powinien to być przyrost tkanki mięśniowej, odchudzanie czy poprawa całej kondycji organizmu. Warto także pamiętać, że aktywność fizyczna pobudza produkcje endorfin- a więc naturalnego hormonu szczęścia. Dobrze przygotowany trener poradzi nam także jak ułożyć swój plan żywieniowy oraz po które suplementy sięgnąć. Przejście na opisany plan nie oznacza z marszu katorżniczej głodówki, chodzi tu wyłącznie o zmianę podejścia do filozofii żywienia. Na starcie dobrze jest trzymać się jasno zakreślonego harmonogramu w którym precyzyjnie podane są wyliczenia dla wyszczególnionych produktów które przyjmujemy. Z czasem nauczymy się sami określania kaloryczności i wartości odżywczych- będziemy w stanie zmieniać swoją dietę w dowolny sposób. Podstawową kwestią nie jest nawet kaloryczność produktów które przyjmujemy, ale co najważniejsze ich skład , ilości poszczególnych składników odżywczych, witamin i minerałów w które nas zaopatrują. Choć na początku wydaje się to dość skomplikowane, z czasem intuicyjnie poznajemy pozytywne dla naszego zdrowia produkty. Z dobrze rozpisanym planem odżywiania i harmonogramem aktywności sportowej uzyskamy efekty, które prócz spektakularnego ciała zachwycą doskonałą kondycją fizyczną..
Page top