To search

Home › Czego nie musisz spożywać podczas diety

Czego nie musisz spożywać podczas diety

Odchudzanie, czyli redukcja masy ciała ludzkiego, przeważnie koncentruje się na wykorzystywaniu drastycznych planów żywieniowych. Większa część z nich zawiera w sobie skrupulatnie rozpisany jadłospis. Nie wspomina jednak o dwóch ważnych produktach - wodzie i błonniku.

Woda, jako źródło życia, korzystna jest nam do prawidłowego działania.

Z lekcji anatomii człowieka każdy najprawdopodobniej pamięta, że człowiek składa się z wody w powyżej 70%. Odwodnienie organizmu ludzkiego ma prawo przyczynić się do licznych kłopotów zdrowotnych a uczucie pragnienia to jedynie jeden z wielu objawów, jaki ma prawo świadczyć o takim stanie rzeczy.

Osoba nie prowadząca wzmożonego (jeśli chodzi o aktywność) trybu życia ma spożywać dziennie od 1,5 do nawet 2 litrów wody na dzień.

Ci, którzy trenują o wiele więcej.

W żadnej diecie nie trzeba ograniczać spożycia płynów. Wręcz przeciwnie - im znacznie więcej, tym porządniej. Również błonnik jest nam nieodzowny do życia. Można go odkryć w naturalnych produktach oraz w suplementach diety. Jest to substancja, której organizm ludzki nie wchłania, lecz jednocześnie to właśnie ona odpowiada za regulację procesów trawiennych.

Zażycie dobrej ilości błonnika na dobę warunkuje regularność wypróżnień, niwelację uczucia pełności, gazów oraz kłopotliwych wzdęć. Naukowcy dowiedli również, że brak błonnika może posiadać wpływ na powstawanie żylaków odbytniczych! Jak widać obojętnie od stosowanej diety, czy to redukcyjnej czy oczyszczającej, w każdej z nich powinna odszukać się woda i omawiany już dobrotliwy błonnik..


<< Poprzedni
Następny >>
Page top